مقالات و اخبار

شبکه ها جزء لاینفک سازمان به شمار میروند

به گزارش روابط عمومی سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، در سومین نشست مشترک با دبیران شبکه های فناوری دکتر فایضه موحدپوربا اشاره به شکل گیری سازمان ربع رشیدی به عنوان شخصیت حقوقی، گفت: با توجه به تغییرات سازمانی حاصل شده انتظار میرود دبیران شبکه ها به صورت تنگاتنگ و فشرده با سازمان همکاری های لازم را جهت احصاء ، شناسایی و کمک به تجاری سازی و فروش طرح های فناورانه ، داشته باشند.

کد مطلب : 831  |   تاریخ انتشار: شنبه, خرداد 24, 1399

در ادامه دکتر سعید غریب خواجه مدیرعامل سازمان ضمن قدردانی از فعالیت های پیشین دبیران، عنوان کرد: همکاری مستمر سازمان و شبکه ها جهت پیشبرد اهداف علم و فناوری استان که در راستای اهداف شکل گیری منطقه نیز هست، را لازم و ضروری بر شمرد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شبکه ها جزء لاینفک سازمان شمرده می شوند و موفقیت سازمان در گرو فعالیت شبکه ها در طول سال خصوصا ایام نمایشگاه است.
غریب خواجه همچنین به فعالیت های صورت گرفته در سازمان طی 6 ماهه اخیر اشاره داشت.
دکتر رشیدی دبیر شبکه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی خواستار شفاف سازی فعالیت های سازمان و تعیین جایگاه شبکه ها و نحوه ارائه خدمات قابل ارایه از طرف سازمان به شبکه شد.
دکتر طباطبایی نژاد دبیر شبکه نفت و گاز نیز با اشاره به مشکلات موجود در شبکه ها گفت: با شکل گیری خوشه نفت و گاز در استان فعالیت شبکه به صورت ناخواسته کم رنگ تر شده در این راستا خواستار تفکیک وظایف خوشه و شبکه شدند.
دکتر توسلی دبیر شبکه آب و خاک نیز خواستار ادغام زون های نمایشگاه با شبکه ها شدند.
دکتر نجیب زاده دبیر شبکه گیاهان داروئی عنوان کرد: انتظار میرود سازمان حمایت های همه جانبه خود را از شبکه های فناوری جهت اجرایی کردن پروژه ها دریغ نکند.
دکتر شجاعی دبیر شبکه نانو با اشاره به فعالیت 6 ساله شبکه نانو اظهار داشت: شناسایی و رفع مشکلات و مونع موجود بر سر راه شبکه ها لازم و ضروری است.
و در آخر دکتر دهناد دبیر شبکه ذخایر ژنتیکی و زیستی گفت: با توجه به قدرت بالای سازمان در کل کشور میتوان پروژه های موجود را شناسایی و به مرحله اجرا رساند.

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟