مقالات و اخبار

پیشرفت صنعت نیازمند ایده های نو و تفکرات جوان است

مدیرعامل سازمان در دیدار با مهندس تاری مدیر عامل شهرک سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی عنوان کرد: پیشرفت صنعت نیازمند ایده های نو و تفکرات جوان است.

کد مطلب : 827  |   تاریخ انتشار: پنجشنبه, خرداد 08, 1399

به گزارش روابط عمومی سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در دیدار با مهندس تاری مدیر عامل شهرک سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی، غریب خواجه با اشاره به همکاری چند ساله شهرک و این سازمان گفت: با توجه به اینکه حوزه فناوری و شرکت های دانش بنیان نیازمند حمایت های ما هستند و پیشرفت صنعت نیز نیازمند تفکرات و ایده های نو و جوان است در این راستا از شما تقاضا داریم همانند سال های گذشته حمایتتان در این خصوص را از منطقه ویژه و نمایشگاه رینوتکس دریغ نفرمایید.
وی ادامه داد: با توجه به تعداد بالای شرکت های موجود در شهرک و وضیت مناسب این شرکت ها انتظار میرود حمایت ها امسال از رینوتکس چشمگیر تر از سال های قبل باشد.
در ادامه مهندس تاری عنوان کرد: رینوتکس و فناوران حاضر در این نمایشگاه برای پیشرفت صنعت استان و کشور بسیار حائز اهمیت است در این راستا قول همکاری 100 درصدی داریم و جلسه ای در این راستا با مدیران شرکت های مستقر با حضور عوامل منطقه ترتیب داده خواهد شد تا بتوان تعامل هرچه بیشتری با این نمایشگاه داشته باشیم.

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟