مقالات و اخبار

رینوتاک؛ از چالش ها تا چشم انداز رینوتکس ۲۰۲۲

  به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲؛ سعید غریب خواجه در رویداد «رینوتاک ۲۰۲۲» نخستین رویداد فناورانه دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، با بیان اینکه رینوتکس با هم افزایی و هم گرایی اعضای اکوسیستم نوآوری می تواند نقشی در توسعه این زیست بوم ایفا کند، گفت: حمایت از نوآوران و فناوران با همکاری بخش خصوصی، شتاب دهنده ها، کارخانه های نوآوری، پارک علم و فناوری، دانشگاه، صنعت و... ممکن می شود و اگر این اتفاق رخ ندهد،نمی توان نقش درستی در این عرصه ایفا کرد.

وی افزود: امسال رویداد رینوتکس همراه با جشن ده سالگی این نمایشگاه خواهد بود و در راستای ایجاد تحول قدم های جدی برداشته شده است.

مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، اضافه کرد: اینبار علاوه بر نمایشگاه، پیش رویداد و رویدادهای جانبی دیگری نیز تعریف کرده‌ایم و تلاش خواهیم کرد با پایتخت و دیگر استان‌ها ارتباط و تعامل خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: «رویداد رینوتاک ۲۰۲۲» گفتمانی چالشی در خصوص اهداف رینوتکس با حضور دانشگاهیان و فعالان حوزه صنعت به عنوان اولین پیش رویداد دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی امروز برگزار شد و در این رویداد علاوه بر بخش سخنرانی، پنل گفتگو با حضور نماینده ای از دانشگاه، صنعت و اکوسیستم که سه حلقه اصلی توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری هستند نیز اجرا شد.

دبیر ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲، گفت: این نمایشگاه از تاریخ دوم الی ششم آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد و در همین راستا از صاحبان ایده، نوآوران، فناوران، شرکت‌ها و موسسات تولید کننده کالاها و خدمات فناورانه، صنعتگران، محققین و فعالین در این حوزه‌ها دعوت می‌شود تا در این نمایشگاه حضور یابند.

وی در پایان یادآور شد: علاقمندان جهت شرکت در نمایشگاه و آگاهی از ضوابط و شرایط حضور در رویدادها، از تاریخ ۱۰ شهریورماه لغایت ۱۵ مهرماه سال ۱۴۰۱ و صرفا از طریق وب سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانی www.rinotex.ir به ثبت نام کنند.

کد مطلب : 940  |   تاریخ انتشار: دوشنبه, مهر 11, 1401

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟