مقالات و اخبار

دعوت معاون استاندار از رئیس آژانس نوآوری آذربایجان برای شرکت در رینوتکس 2021

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در سفر هیأت اقتصادی و تجاری استان به باکو، با رئیس آژانس نوآوری آذربایجان دیدار و خواستار حضور ایشان در نمایشگاه رینوتکس 2021 شد.

کد مطلب : 915  |   تاریخ انتشار: شنبه, تير 19, 1400

علی جهانگیری در دیدار با رئیس آژانس نوآوری آذربایجان که رایزن اقتصادی سفارت ایران در باکو نیز در آن حضور داشت، ضمن معرفی توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف فناوری و شرکتهای دانش‌بنیان، از شرکت‌های آذری برای شرکت در نمایشگاه رینوتکس در تبریز دعوت به عمل آورد.
 
تورال کریملی، رئیس آژانس نوآوری آذربایجان نیز ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از استقرار شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های ایرانی در پارک‌های علم و فناوری آذربایجان، نحوه و شرایط پذیرش شرکت‌های ایرانی را تشریح کرد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین در دیدار با رئیس آژانس منابع آب آذربایجان به همراه رایزن بازرگانی سفارت ایران در باکو، به معرفی ظرفیت‌های فنی و مهندسی استان پرداخت و آمادگی شرکت‌های استان را برای اجرای پروژه‌های مشترک حوزه آب و خاک با جمهوری آذربایجان اعلام کرد.
 
رئیس آژانس منابع آب آذربایجان هم ضمن استقبال از حضور شرکت‌های استان آذربایجان شرقی در این کشور، نحوه مشارکت طرف ایرانی و شرکت در مناقصات این حوزه را تشریح کرد.
 
در جریان سفر هیأت اقتصادی و تجاری استان به باکو همچنین زمینه‌های همکاری نمایشگاه بین‌المللی تبریز و اکسپو سنتر باکو در نشست مشترک مدیران دو نمایشگاه بررسی شد.

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟