مقالات و اخبار

همکاری مشترک سازمان و اداره کل فرهنگ و ارشاد جهت پیشبرد اهداف فرهنگی استان

در نشست مشترک سازمان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ سعید غریب خواجه عنوان کرد: همکاری های مستمر سازمان ربع رشیدی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت پیشبرد اهداف فرهنگی استان میتواند موثر واقع شود.

کد مطلب : 826  |   تاریخ انتشار: پنجشنبه, ارديبهشت 25, 1399

به گزارش روابط عمومی سازمان عامل اسقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، در نشست مشترک سازمان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ سعید غریب خواجه عنوان کرد: همکاری های مستمر سازمان ربع رشیدی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت پیشبرد اهداف فرهنگی استان میتواند موثر واقع شود.
در این راستا غریب خواجه خواستار حضور نماینده سازمان در جلسات و کارگروه های موجود در اداره کل ارشاد شد. وی همچنین گفت: در موقعیت کنونی جامعه و با وجود ویروس کرونا مردم بیشتر زمان خود را صرف فضای مجازی میکنند در این راستا اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، معلمین و دانش آموزان برای تدریس و آموزش از فضای مجازی استفاده میکنند به همین جهت با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان توانمند در این عرصه میتوان بسیاری از مشکلات موجود را کاهش داد.
در ادامه کارشناسان سازمان ضمن اشاره به راه اندازی پردیس محتوای ربع رشیدی از توانمندی های این مجموعه سخن گفتند.
محمد پور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی: ورود تخصصی به بحث حوزه فرهنگ و هنر نیازمند دانش پایه در این خصوص است که ما در این راه مایل به همکاری با شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها هستیم. همچنین در ادامه موافقت خود در خصوص حضور نماینده سازمان در کارگروه تولید محتوای مجازی را اعلام کردند. در این راستا محمد پور عنوان کرد: با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری (جهش تولید) تولید از اهداف مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شمار میرود، امید است با همکاری فی ما بین جهت پیشبرد اهداف استان قدم های محکمی برداشته شود.

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟