مقالات و اخبار

چهارمین دوره رقابت های استارتاپی "اینوتکس پیچ" به میزبانی تبریز برگزار شد

کد مطلب : 902  |   تاریخ انتشار: يکشنبه, فروردين 22, 1400

چهارمین دوره رقابت های استارتاپی "اینوتکس پیچ" به میزبانی تبریز با همکاری شتابدهنده پویان،پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی و منطقه علم و فناوری ربع رشیدی و دانشگاه آزاد استان ۱۹ فروردین در شهرک فناوری خودرو برگزارشد.

در این رویداد ۲۰تیم استارت آپی از تبریز به رقابت پرداختند و در نهایت دو تیم "هیچ هاب" و "رایان پلیمر آرتا" به مرحله نیمه نهایی رویداد راه یافتند.
استارتاپ‌های برگزیده شده در مرحله مقدماتی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس 2021  و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه نهایی و نهایی حضور خواهند یافت، در این مراحل استارتاپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ی پیش شتابدهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه (از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم ‌های پرداخت آنلاین و ...) را به منظور توسعه کسب و کار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت نهایی را خواهند داشت.

همچنین این دو تیم برگزیده با همت اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از تسهیلات ویژه برخوردار خواهند شد و تیم های دیگر فعال در حوزه صنعت که در رویداد حاضر شده بودند نیز در شهرک فناوری که تحت نظر شرکت شهرک های صنعتی مستقر خواهند شد تا از تسهیلات ویژه استفاده نمایند.
در بخش دیگری از این رویداد، تفاهم نامه همکاری ما بین شتابدهنده پویان و منطقه علم و فناوری ربع رشیدی با هدف فعالیت بیشتر این دو مجموعه در حوزه فناوری و شرکت های نوپا عقد شد.
این گزارش می افزاید، دهمین نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است و امسال به شیوه‌ای جدید و نوآورانه، به صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و مجازی در فضایی باز واقع در ناحیه نوآوری پردیس برگزار خواهد شد.
"اینوتکس پیچ"، نیز یکی از بخش‌های نمایشگاه اینوتکس است که دوره چهارم آن همزمان با دهمین دوره برگزاری اینوتکس برای ایجاد فضایی رقابتی بین استارتاپ های سراسر کشور فراهم می کند.
 
در "اینوتکس پیچ" استارتاپ‌‌ها به صورت آنلاین داوری شده، ابتدا تیم‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می‌پردازند، سپس از استارتاپ‌‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله از رقابت، که در استان‌های مختلف برگزار خواهد شد.

مرحلۀ نخست این رقابت‌ها از بهمن ماه تا اردیبهشت ماه سال 1400  در ۶ شهر ایران (قزوین، تبریز، همدان، کرمان، بوشهر و تهران) برگزار و ایده‌های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی مشخص خواهند شد و امسال، تبریز نیز یکی از شهرهای‌ پایلوت برای برگزاری رویداد شد.

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟