مقالات و اخبار

دیدار با فرماندار آذرشهر

کد مطلب : 863  |   تاریخ انتشار: سه شنبه, مهر 08, 1399

به گزارش روابط عمومی سازمان عامل اسقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، در دیدار مدیر عامل سازمان با فرماندار محترمآذر شهر آقای زاهد محمودی، غریب خواجه به حمایت معنوی و مادی از نمایشگاه رینوتکس 2020 تاکید داشت.

فرماندار آذرشهر در این جلسه ضمن استقبال از همراهی  در این نمایشگاه به همکاری مشترک مجموعه های صنعتی و تولیدی شهرستان علی الخصوص شهرک صنعتی شهید سلیمی تاکید کردند.

در ابتدای جلسه مدیرعامل سازمان ضمن ارائه گزارش از روند اجرائی فعالیت های منطقه ویژه به شکلگیری ساختار جدید مجموعه به عنوان شخصیت حقوقی مستقل اشاره و برگزاری باشکوه رینوتکس 2020 را جزء ماموریت های جدی و مستمر سازمان بیان کرد.

در این جلسه مهندس اعیان زاده به نمایندگی از هیأت مدیره شهرک صنعتی سلیمی قول مساعدت، و قرار بر تشکیل جلسه ای در اولین فرصت با فعالین اقتصادی و تولید کنندگان شهرستان گذاشتند تا اقدامات لازم صورت گیرد و اهداف و ماموریت های رینوتکس به صورت شفاف بیان شود.

در آخر فرماندار آذرشهر پیشنهاد کردند تا فناوران و تولیدکنندگان شهرستان آذرشهر به شکل سیستماتیک در قالب یک مجموعه در نمایشگاه امسال حضور بهم رسانند.

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟