مقالات و اخبار

بررسی نیازهای فناورانه شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی

کد مطلب : 885  |   تاریخ انتشار: چهارشنبه, بهمن 08, 1399

به گزارش روابط عمومی سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، در جلسه بررسی نیاز های فناورانه معرفی شده در هشتمین نمایشگاه رینوتکس غریب خواجه با تشکر از حضور پررنگ شرکت آب منطقه ای استان در این نمایشگاه عنوان کرد: ما در تلاشیم با توجه به توانایی های شرکت های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه نیاز های فناورانه معرفی شده شرکت ها را در راستای تولید قرار دهیم.

در ادامه مدیرعامل شرکت بنیان بنیان مکاترونیک گستر اسپوتا ضمن معرفی زمینه فعالیت شرکت گفت: تیم ایشان با موضوع دیتالاگرها که یکی از نیاز های معرفی شده این شرکت است آشنایی دارد و آنها را در اپلیکیشن­های دیگر بکار گرفته­اند و می­توانیم با مدنظر گرفتن استانداردهای آب منطقه­ ای دیتالاگر مورد نظر این شرکت را طراحی کنند.

همچنین در ادامه آقای حکیمی اظهار داشتند: با توجه به استفاده از پهباد ها به صورت گسترده در این شرکت میتوانیم از پهباد های تولیدی شرکت مکاترونیک استفاده کرده و مزایای این پهباد ها با پهباد های موجود را بدانیم و در صورت تایید اقدام به خریداری کنیم.

در ادامه این جلسه با توضیحات شرکت مکا ترونیک در خصوص تولیدات و دانش شرکت مبنا بر آن شد جلسات تخصصی با این شرکت برگزار و تمام جوانب بررسی گردد و پس از تایید کارشناسی قرارداد همکاری منعقد گردد.

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟