مقالات و اخبار

    تمدید ثبت نام در رینتوکس ۲۰۲۲
    يکشنبه, مهر 17, 1401 by کاربر سایت ربع رشیدی

    به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی رینوتکس ۲۰۲۲؛در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مزین است، در راستای حمایت و ظرفیت سازی برای تولید دانش، محصولات بومی و تجاری سازی آنها با افتخـار دهمین دوره نمایشـگاه بین المللـي نـوآوری و فنـاوری ربع رشیدی «Rinotex2022»،  در محل نمایشگاه بین المللی تبریز 2 لغایت 6 ابان ماه برگزار می شود.

    علاقمندان جهت شرکت در نمایشگاه و آگاهی از ضوابط و شرایط حضور در رویدادها صرفا از طریق وب سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانی  www.rinotex.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

    ?????? ?????...
    رویدادها قلب تپنده اکوسیستم نوآوری / لزوم ایفای نقش تمام اعضای اکوسیستم در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲
    پنجشنبه, مهر 14, 1401 by کاربر سایت ربع رشیدی

    به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲؛ مهدی عظیمیان در رویداد «رینوتاک ۲۰۲۲» نخستین رویداد فناورانه دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با بیان اینکه این رویداد فرصت خوبی بود تا با اکوسیستم نوآوری و فناوری تبریز اشنا شود، گفت: جریان توسعه اکوسیستم با برگزاری رویداد ها زنده است و هر چیزی که منجر به رشد اکوسیستم می شود از دل این رویداد ها بیرون می آید.

     وی با بیان اینکه رویدادهای فناورانه که در حاشیه نمایشگاه ها برگزار می شود و چه رویدادهای کارآفرینان هفتگی قلب تپنده اکوسیستم هستند، افزود: این رویدادها به شبکه سازی، انتقال تجربه، دانش و مهارت کمک می کنند.

     رئیس مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس اضافه کرد: اکوسیستم نوآوری و فناوری شبکه ای بهم پیوسته از اجزای مختلفی است که همواره در ارتقای سرمایه انسانی و توسعه اقتصاد دانش بنیان نقش ایفا می کند.

    وی با اشاره به نقش صنعت در توسعه اقتصاد دانش بنیان و اکوسیستم نوآوری و فناوری، گفت: صنعت آنگونه که باید، درگیر این زیست بوم نشده است و با ادبیات نوآوری بیگانه هستند و در آذربایجان شرقی که به عنوان استانی صنعتی شناخته می شود به این موضوع باید اهمیت بیشتری داد.

    رئیس مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس ادامه داد: رینوتکس می تواند مترقی ایفای نقش رویداد ها در آذربایجان شرقی باشد که این امر نیازمند مشارکت تمام اعضای اکوسیستم است.

    وی با بیان اینکه رینوتکس باید تلاش کند فعالیت خود را در سطح منطقه ای و شمالغرب تقویت کند، افزود: نمایشگاه باید در طول سال زنده باشد و با رویدادهای جانبی فعالیت خود را ادامه دهد.

    مهدی عظیمیان اضافه کرد: هنوز جا دارد که اعضای مختلف اکوسیستم چه در سطح منطقه ای و چه در سطح کشور با رینوتکس اشنا شوند و در اجرای آن دخیل شوند و برگزار کنندگان رویدادهای کارآفرینی نقش آفرینی بخش های خصوصی و دیگر اعضای اکوسیستم در این امر بی تاثیر نیست.

    وی با تاکید بر اینکه ماحصل این همکاری ها می تواند جریان منظمی برای توسعه اکوسیستم باشد، ادامه داد: ترویج استان های همجوار به همکاری و توسعه می تواند یکی از اهداف و چشم اندازهای رینوتکس باشد چرا که جای خالی برندینگ در عنوان نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس دیده می شود و بهتر است یک ویژگی خاص و ظرفیت استان شناسایی و برنامه ریزی شود تا اساس رینوتکس شکل گیرد. 

    رئیس مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس به لزوم تعیین نحوه ارتباط و گفتمان بخش دولتی، خصوصی و اعضای دیگر اکوسیستم در رینوتکس تاکید کرد و گفت: تبریز ظرفیت های بالقوه ای در حوزه های مختلف علمی و فناوری دارد.

    ?????? ?????...
    رینوتاک؛ از چالش ها تا چشم انداز رینوتکس ۲۰۲۲
    دوشنبه, مهر 11, 1401 by کاربر سایت ربع رشیدی

      به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲؛ سعید غریب خواجه در رویداد «رینوتاک ۲۰۲۲» نخستین رویداد فناورانه دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، با بیان اینکه رینوتکس با هم افزایی و هم گرایی اعضای اکوسیستم نوآوری می تواند نقشی در توسعه این زیست بوم ایفا کند، گفت: حمایت از نوآوران و فناوران با همکاری بخش خصوصی، شتاب دهنده ها، کارخانه های نوآوری، پارک علم و فناوری، دانشگاه، صنعت و... ممکن می شود و اگر این اتفاق رخ ندهد،نمی توان نقش درستی در این عرصه ایفا کرد.

    وی افزود: امسال رویداد رینوتکس همراه با جشن ده سالگی این نمایشگاه خواهد بود و در راستای ایجاد تحول قدم های جدی برداشته شده است.

    مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، اضافه کرد: اینبار علاوه بر نمایشگاه، پیش رویداد و رویدادهای جانبی دیگری نیز تعریف کرده‌ایم و تلاش خواهیم کرد با پایتخت و دیگر استان‌ها ارتباط و تعامل خوبی داشته باشیم.

    وی ادامه داد: «رویداد رینوتاک ۲۰۲۲» گفتمانی چالشی در خصوص اهداف رینوتکس با حضور دانشگاهیان و فعالان حوزه صنعت به عنوان اولین پیش رویداد دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی امروز برگزار شد و در این رویداد علاوه بر بخش سخنرانی، پنل گفتگو با حضور نماینده ای از دانشگاه، صنعت و اکوسیستم که سه حلقه اصلی توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری هستند نیز اجرا شد.

    دبیر ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲، گفت: این نمایشگاه از تاریخ دوم الی ششم آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد و در همین راستا از صاحبان ایده، نوآوران، فناوران، شرکت‌ها و موسسات تولید کننده کالاها و خدمات فناورانه، صنعتگران، محققین و فعالین در این حوزه‌ها دعوت می‌شود تا در این نمایشگاه حضور یابند.

    وی در پایان یادآور شد: علاقمندان جهت شرکت در نمایشگاه و آگاهی از ضوابط و شرایط حضور در رویدادها، از تاریخ ۱۰ شهریورماه لغایت ۱۵ مهرماه سال ۱۴۰۱ و صرفا از طریق وب سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانی www.rinotex.ir به ثبت نام کنند.

    ?????? ?????...
    تخفیف ۳۰ درصدی ویژه طرح های تجاری سازی فناوران
    شنبه, مهر 09, 1401 by کاربر سایت ربع رشیدی

    به گزارش روابط عمومی سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی؛ ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در راستای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان و حمایت از طرح های تجاری سازی تخفیف ۳۰ درصدی ویژه فناوران و متقاضیان این غرفه ها در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ با ثبت نام زودهنگام در نظر گرفته است.

    علاقمندان جهت شرکت در نمایشگاه و استفاده از این فرصت استثنایی از تاریخ 10 لغایت 30 شهریورماه سال 1401 و صرفا از طریق وب سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانی  http://www.rinotex.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

    ?????? ?????...
    رینوتکس ۲۰۲۲، میزبان ایده های نو در حوزه آب، کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی
    شنبه, مهر 09, 1401 by کاربر سایت ربع رشیدی

    به گزارش روابط عمومی سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی؛ اولین جلسه هماهنگی زون کشاورزی و آب، فناوری زیستی و صنایع غذایی دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور احمد بایبوردی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی دکتر غریب خواجه دبیر ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲، حجازی رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی شمالغرب کشور در سالن جلسات مرکز برگزار شد.

    رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی گفت: با عنایت به اینکه امسال مسئولیت زون کشاورزی و محیط زیست با زون آب و صنایع غذایی ادغام شده است، وظیفه ماست که با اتحاد و همدلی بسیار قوی در نمایشگاه حضور یافته و پرچم استان را برافراشته سازیم.

     احمد بایبوردی با تاکید بر لزوم جذب سرمایه گذار برای حمایت هرچه بیشتر از جوانان خوش فکر، افزود: باید در بحث سرمایه گذاری ورود پیدا کنیم تا حمایت از ایده ها میسر شود.

    وی ادامه داد: اطلاع رسانی به صورت ملی انجام شده است و تمام موسسات سازمان تحقیقات مکلف شده اند که با ما همکاری لازم را داشته باشند، امید است امسال با قدرت بیشتری حضور یابیم.

    در ادامه، غریب خواجه دبیر ستاد اجرایی دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی ضمن قدردانی از بایبوردی به خاطر انجام هماهنگی های لازم بین ادارات مرتبط با زون کشاورزی و آب – فناوری زیستی و صنایع غذایی، گفت: رینوتکس باید مجدد احیا شود و شاهد برگزاری با شکوه دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی باشیم.

     

    وی افزود: در این دوره کمیت، هدف ما نیست و به دنبال کیفیت هستیم از این رو باید اطلاع رسانی هدفمند داشته باشیم و به همه اعضای اکوسیستم فناوری کشوری اطلاع رسانی نماییم تا طرح ها و ایده های خود را در حوزه های مختلف در نمایشگاه شرکت دهند.

    وی با اشاره به ادغام زون آب با زون کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی ادامه داد: همه ما نظرات متفاوت و ذائقه و عادت های گوناگونی داریم ولی باید نوآوری اجتماعی داشته باشیم و در کنار همدیگر کارها را جلو ببریم.

    دبیر و جانشین ستاد اجرایی دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، اضافه کرد: در بحث آب کلانشهر تبریز در بحران قرار دارد، باید در جذب و حضور شرکت هایی که در بحث آب و الگوی کشت ایده و طرح هایی دارند تمام توان خود را به کار گیریم.

    غریب خواجه در پایان سخنان خود گفت: امسال پارک علم و فناوری با تمام قوا پای کار هستند و نهایت همکاری را دارند.

    شایان ذکر است دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 2 لغایت 6 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

    ?????? ?????...
    رینوتکس؛ دریچه هاب صادرات محصولات دانش بنیان
    جمعه, شهريور 25, 1401 by کاربر سایت ربع رشیدی

    به گزارش روابط عمومی سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی؛ جانشین رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی، با بیان اینکه چشم انداز از این دوره نمایشگاه ایجاد هاب صادرات محصولات دانش بنیان است، گفت: هدف داریم، رینوتکس ۲۰۲۲ را با تجربه فرا منطقه ای و رینوتکس دریچه ای برای ایجاد هاب صادراتی باشد.

    عبدالرضا فلاح در نشست با مسئول زون های تخصصی دهمین دوره نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۲) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور، گفت: امسال رینوتکس وارد دهمین سال از فعالیت خود می شود و با کوله باری از تجربه دوره های گذشته و همچنین همزمانی با سال تولید، دانش بنیان و اشتغال افرین، قطعا قدمی اثرگذار در توسعه اقتصاد دانش بنیان منطقه شمالغرب کشور خواهد داشت.

    وی با بیان اینکه رینوتکس، دومین رویداد نمایشگاهی  بزرگ کشور در حوزه فناوری است، افزود: در این دوره باید اهمیت لازم به کیفیت و کمیت این نمایشگاه به عنوان دومین رویداد مهم کشوری داده شود.

    مشاور استاندار آذربایجان شرقی در حوزه فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان با بیان اینکه در دهمین دوره نمایشگاه رینوتکس تاکید بر ایجاد هاب صادراتی محصولات دانش بنیان خواهد بود، ادامه داد: همکاری بخش دولتی، خصوصی، صنعت، دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و فناوران می توان حرکتی بروز و قوی تر با رویکرد نگاه به اینده شاهد برگزاری نمایشگاهی اثربخش باشیم.

    وی با اشاره به اینکه نگاه جدی به این رویکرد داریم و با ایجاد خانه فناوری در کشور اذربایجان و هاب صادرات قطعا می توانیم قدم های بزرگتری برداریم و شاهد ایجاد فضاهای اشتراکی تولید مشترک بین المللی باشیم، اضافه کرد: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه حمایت از واحدهای فناور و تولیدات داخلی مبتنی بر دانش است و بخش خصوصی و دولت نقش حمایتی و تقویتی در این بستر ایفا خواهند کرد.

    فلاح خطاب به مسئول زون های تخصصی نمایشگاه رینوتکس گفت: محتوای زون ها باتوجه به نیاز های استان و اکوسیستم فناوری تبریز با ایده های جدید و کمیت و کیفیت بالا اماده شود.
    وی درانتها خاطرنشان کرد: رویدادهای جانبی نمایشگاه نیز مناسب با چالش های روز برنامه ریزی شوند تا جوابگوی نیازهای علمی و تجربی فناوران باشد.

    ?????? ?????...
    جوایـــز برگزیـدگــان جشــنواره 2022 مشخص شد
    چهارشنبه, شهريور 16, 1401 by کاربر سایت ربع رشیدی
    ?????? ?????...
    فراخوان رینوتکس 2022
    شنبه, شهريور 12, 1401 by کاربر سایت ربع رشیدی

    به اطلاع کلیه صاحبان ایـده، نـوآوران، فناوران و نیز شـرکت ها و موسـسات تولیدکننده کالاها و خدمات دانش بنیان در سراسر کشور می رساند دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ریع رشیدی RINOTEX در 5 بخش:
    1. ایـده فناورانه (طرح های اسـتارتاپی)

    2. توسـعه و تجاری سازی فناوری

     3. فروش محصولات و خدمات دانش بنیـان

    4. خدمات تجاری سـازی و مشاوره (ویژه شرکت ها، سازمان ها و نهادهای حمایتی)  

    5. نیازمندی های فناورانه 

    از تاریـخ 2 الی 6 آبـان ماه 1401 در محل نمایشـگاه بین المللی تبریـز برگـزار خواهـد شـد.

     

    اهـداف برگزاری نمایشـگاه و جشـنواره: 

    • تجاری سازی فناوری
    • بسترسازی برای تکمیل چرخه ی علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار
    • شناسایی و معرفی نوآوریها و اختراعات فناورانه و طرحها و ایده های دانش محور
    • معرفی توانمندی های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آنها
    • ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخشهای مختلف اقتصادی و اجرایی
    • گسترش همکاری های فناورانه منطقه ای، ملی و بین المللی
    • ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری و شکل گیری شرکت های دانش بنیان
    • بسترسازی برای جذب سرمایه در شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق
    • افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان

     

    زون هـای تخصصـی دهمیـن نمایشـگاه:

    1. نوآوری و فناوری کشاورزی و آب، فناوری زیستی و صنایع غذایی
    2. نوآوری و فناوری حوزه سلامت (دارویی، بهداشتی، آرایشی-مهندسی پزشکی و علوم شناختی)
    3. نوآوری و فناوری مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری های شیمیایی
    4. نوآوری و فناوری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته
    5. نوآوری و فناوری برق، الکترونیک، فوتونیک و مخابرات
    6. نوآوری و فناوری اطلاعات و نرم افزارهای رایانه ای
    7. خدمات تجاری سازی و مشاوره
    8. نیازمندی های فناورانه
    9. صنایع نرم، هویت ساز و خلاق

    10. خلاقیت و شکوفایی دانش آموزی

    1. نوآوری و فناوری های خودرو و حمل و نقل

    علاقه مندان جهت ثبت نام در این نمایشگاه و آگاهی از ضوابط و شرایط حضور در رویدادها از 10 شـهریـور لغایت 15 مهر 1401، به آدرس اینترنتی ذیل مراجعه نمایند: WWW.RINOTEX.IR

     

    ?????? ?????...
    آغاز فراخوان ثبت نام رینوتکس ۲۰۲۲/ نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی روی صحنه می رود
    شنبه, شهريور 12, 1401 by کاربر سایت ربع رشیدی

    در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مزین است، در راستای حمایت و ظرفیت سازی برای تولید دانش، محصولات بومی و تجاری سازی آنها با افتخـار دهمین دوره نمایشـگاه بین المللـي نـوآوری و فنـاوری ربع رشیدی «Rinotex2022» برگزار می شود. 
    به گزارش روابط عمومی سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، این نمایشگاه با هدف افزایش مشارکت شرکت های دانش بنیان و فنـاور داخلی و خارجی، بسترسازی برای تکمیل چرخه ی علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نوآوری ها و اختراعات فناورانه و طرح ها و ایده های دانش محور، معرفی توانمندی های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آنها، شبکه سازی و گسترش همکاری های فناورانه منطقه ای، ملی و بین المللی، ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری و شکل گیری شرکت های دانش بنیان، بسترسازی برای جذب سرمایه در شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق و افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان در محل نمایشگاه بین المللی تبریز 2 لغایت 6 ابان ماه برگزار می شود. 
    برگزاری نمایشگاه رینوتکس به صورت 9 سال پیاپی، بخشی از برنامه های طولانی مدت آذربایجان شرقی در راستای ایجاد بزرگترین گردهمایی شرکت های نوآور و دانش بنیان در منطقه بوده است و اکنون در سال  «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» شاهد برگزاری دهمین دوره از این رویداد خواهیم بود. 
    این نمایشگاه  همچون سال های گذشته در 4 بخش ایده های فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات فناورانه، و نیازمندی های فناورانه و در 11 زون تخصصی با عناوین نوآوری و فناوری کشاورزی و آب، فناوری زیستی و صنایع غذایی، نوآوری و فناوری حوزه سلامت (دارویی، بهداشتی، آرایشی-مهندسی پزشکی و علوم شناختی)، نوآوری و فناوری مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری های شیمیایی، نوآوری و فناوری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، نوآوری و فناوری برق، الکترونیک، فوتونیک و مخابرات، نوآوری و فناوری اطلاعات و نرم افزارهای رایانه ای، خدمات تجاری سازی و مشاوره، نیازمندی های فناورانه، صنایع نرم، هویت ساز و خلاق، خلاقیت و شکوفایی دانش آموزی، نوآوری و فناوری های خودرو و حمل و نقل از تاریخ 2 تا 6 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد و در همین راستا از صاحبان ایده، نوآوران، فناوران، شرکت ها و موسسات تولید کننده کالاها و خدمات فناورانه، صنعتگران، محققین و فعالین در این حوزه ها دعوت می گردد تا در این نمایشگاه حضور یابند. 
    علاقمندان جهت شرکت در نمایشگاه و آگاهی از ضوابط و شرایط حضور در رویدادها، از تاریخ 10 شهریورماه لغایت 15 مهرماه سال 1401 و صرفا از طریق وب سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانی  www.rinotex.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

    ?????? ?????...
    رینوتکس ۲۰۲۲ با رویکردی فرا منطقه ای
    چهارشنبه, شهريور 09, 1401 by کاربر سایت ربع رشیدی

    به گزارش روابط عمومی سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، عبدالرضا فلاح در اولین نشست خبری دهمین دوره نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۲) با اشاره به اهمیت ارتقا جایگاه اذربایجان شرقی در عرصه علم و فناوری و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور، گفت: امسال رینوتکس وارد دهمین سال از فعالیت خود می شود و همزمانی این سالگرد با سال تولید، دانش بنیان و اشتغال افرین، قطعا قدمی اثرگذار در توسعه اقتصاد دانش بنیان استان و منطقه شمالغرب کشور خواهد داشت.

    وی افزود: اگر به جزییات برگزاری نمایشگاه رینوتکس و حضور تک تک اعضای اکوسیستم نواوری و فناوری، اهمیت کافی به دهیم این نمایشگاه به عنوان دومین رویداد مهم کشوری تلقی شود.
    مشاور استاندار آذربایجان شرقی در حوزه فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان با بیان اینکه در دهمین دوره نمایشگاه رینوتکس شاهد تغییرات چشمگیر خواهیم بود، ادامه داد: همکاری بخش دولتی، خصوصی، صنعت، دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و فناوران می توان حرکتی بروز و قوی تر با رویکرد نگاه به اینده شاهد برگزاری نمایشگاهی اثربخش باشیم.
    وی با بیان اینکه چشم انداز اولیه از این دوره نمایشگاه  برگزاری گسترده با پوشش شمالغرب کشور است، گفت: هدف داریم، رینوتکس ۲۰۲۲ را با تجربه منطقه ای کلید بزنیم تا در دوره های بعدی نیز قدمی برای ملی شدن این رویداد برداریم.
    فلاح با تاکید براینکه فعالیت های حوزه صادرات محصولات دانش بنیان رویکرد اصلی بخش بین المللی نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی است، افزود: نگاه جدی به این رویکرد داریم و با ایجاد خانه فناوری در کشور اذربایجان و هاب صادرات قطعا میتوانیم قدم های بزرگتری برداریم و شاهد ایجاد فضاهای اشتراکی تولید مشترک بین المللی باشیم.
    جانشین رییس شورای سیاستگذاری نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی همکاری و هم  افزایی را کلید موفقیت رینوتکس ۲۰۲۲ خواند و ادامه داد: عزم جدی تمام نهاد ها و ارگان های استانی اعم از بخش خصوصی و دولتی همکاری داشته باشند تا شاهد برگزاری نمایشگاهی با شکوه و بهره مندی از ظرفیت های بالقوه منطقه باشیم.
    وی در انتها خاطرنشان کرد: رویکرد تجاری سازی نمایشگاه نیز کارت دعوتی برای  صندوق های نواوری و شکوفایی، نهادهای و افراد سرمایه گذار و علاقمند است و این امر نیز قطعا به رشد بخش خصوصی و تامین نیازهای انها در بخش تولید و فناوری کمک خواهد کرد.

    ?????? ?????...
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟